Julekalender – Luke 22 og 23

I går kom jeg ganske sent inn, men hadde ironisk nok skrevet klart et innlegg da jeg kom inn og ventet på maten jeg hadde laget meg.
Men som jeg glemte å fullføre etterpå. Så da blir det enda et dobbelt innlegg i dag.

Akkurat nå sitter jeg å ser på kvelden før kvelden etter å ha pakket inn den aller siste julegaven!
Jeg våknet opp i dag og tenkte det var 22, men det stemte jo selvfølgelig ikke haha.

Jeg har fortsatt et par ting å fikse før jeg er helt klar for morgendagen, som å fikse neglene og håret mitt. Jeg tenker jeg ordner håret i dag så jeg sparer tid på sånt i morgen, slik at det blir mer kos og mindre stress.

The Body Shop Kalender: 
Luke 22: Shea Body Lotion
Jeg er usikker på om dette er et annet produkt enn hva jeg har hatt tidligere eller om det bare er en ny pakning. Jeg har pleid å bruke Shea sitt body butter, men det tror jeg fortsatt eksisterer så dette er nok bare en lotion i samme serie. Jeg liker både lukten og produktene i denne serien, så dette var ikke en dum luke.
Jeg testet faktisk Shea shampoo og balsamen fra tidligere luker i dag, og tror det må være de beste produktene til hår jeg har prøvd fra The Body Shop! De ga faktisk fukt, noe som jeg sjeldent opplever på tross av at mange lover det.
Luke 23: Drops of Youth – Youth Concentrate Sheet Mask
Denne masken har jeg ikke testet før, men jeg liker drops of youth serumet. Ser for meg at denne vil være bra!Hvilken kalender har dere hatt i år? 
Og hvilket produkt er ditt favoritt produkt fra The Body Shop?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg