Julekalender – Luke 22

I dag er det 2 dager igjen til julaften 😱
Jeg føler det gikk fra 0 til 100 på sånn en dag. Noen andre som følte det?

Vi blir visst ganske mange her på julaften i år, noe vi ikke har vært de siste årene. Så det blir gøy. Så lenge jeg får sett det jeg skal se på tveen om morgenen og mellom maten og gavene så er jeg fornøyd. Det blir ikke jul for meg uten Mikke Mus sin versjon av “A Christmas Carol”. Det er favoritt julefortellingen min og jeg gleder meg hvert år til å se den.
Jeg ser selvfølgelig også “Tre nøtter til Askepott” sammen med resten av Norge.

Hva er et must for deg å se på julaften?

Dagens luker:

The Body Shop – Aloe Soothing Day Cream Harry Potter Kalender – MagnetHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg