Julekalender – Luke 23

Akkurat nå sitter jeg å ser på Istid 2 som sendes på Tv3. Jeg virkelig elsker tv i julen da de sender så mye koselig.
Og Sid er alltids like morsom.

Uansett så håper jeg alle får en fin feiring i morgen uansett hvilken planer man har. Håper virkelig ingen blir sittende alene. Heldigvis er det mange muligheter for de som er ensomme eller har lite penger i julen.
Jeg vet at f.eks Finn.no har en funksjon nå i julen som heter “tilby  julefeiring”, hvor man da kan legge ut annonse om man har en eller flere ekstra plasser rundt bordet på julaften.
Utrolig fint med slike tiltak. Det gir litt mer håp for menneskeheten.

Ha en fin lille julaften folkens xx

Dagens luker:

The Body Shop – Beauty Sponge (Til sminke hvis det er noen som skulle lure) Harry Potter Kalender – ViskelærHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg