Julekalender – Luke 24

God jul alle sammen!
Håper alle har en fin feiring så langt.
Vi sitter her nå og begynner å nærme oss middag tid.
Tidligere i dag koste vi oss med grøt hvor resten skal lages om til risgrøt til senere.
Jeg ville egentlig bare poppe innom å si at dere må kose dere og ha en fin feiring. Xx
Dette bildet tok jeg rett før jeg byttet. Så er nå kommet meg i kjolen jeg skal ha på og huden glitrer! Så nå er jeg klar for å kose meg.

The Body Shop Kalender: 
Luke 24: Drops of Youth Serum
Dette serumet fikk jeg i fjor også og likte det ganske godt. Jeg bruker det sammen med flere ting så jeg vet ikke så mye om hvordan serumet er sånn helt alene. Men den skal blant annet beskytte mot forurensing og det liker man jo å høre.
GOD JUL♡

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg