Julekalender – Luke 24 og 25

Håper alle hadde en koselig julefeiring i går og en generell koselig advent tid.
Jeg må også nevne at jeg er veldig fornøyd med kalender fra The Body Shop i år også, selvom jeg syntes det var trist at det manglet juleduftene.
Som nevnt tidligere så syntes jeg ingen av de andre kalenderene jeg så unboxing av på Youtube imponerte og da ble det The Body Shop dette året også siden jeg var såpass fornøyd i fjor.
En kalender hvor man bare kommer til å bruke en brøkdel av produktene blir jo totalt meningsløst, og det slipper jeg heldigvis med denne!

Ble du fornøyd med din kalender?

Gårsdagens luke: British Rose Body yogurt
Ikke akkurat favoritt duften min, men helt ok.

Dagens luke: Drops Of YouthDenne derimot ser jeg frem til å teste ut.

Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg