Julekalender – Luke 24

Heisann folkens.
I dag ville jeg bare poppe innom for å ønske alle en riktig god jul og dele dagens luker.
Jeg har sett tre nøtter til askepott og Mikke mus sin versjon av “A christmas Carol” og nå venter vi på at resten av gjengen skal komme så vi kan spise grøt.
Jeg har egentlig bare løpt rundt for å gjøre mer klar før de kommer og er egentlig ganske fornøyd med sminkelooken. Den gir meg litt “Elsa” fra Frozen vibber.

Jeg håper alle får en skikkelig koselig julefeiring i dag og spiser masse god mat.
God jul! 

The Body Shop – Shine Lip Liquid i fargen “Cherry Gum” (Dette var ikke siste luken i denne kalenderen da den har 25 luker) Harry Potter Kalender – Bandana eller Skjerf med forskjellig Harry Potter printHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg