Julekalender – Luke 25

I dag skulle egentlig bli en skikkelig daffe dag. Det ble ikke helt som planlagt, men nå skal jeg i hvert fall se en film og bare ta en chille kveld.
Jeg fant en gammel video i går som jeg fikk fikset lyden på og nå er jeg litt i sånn “throwback” humør. Jeg tror det bare er bra for meg også da jeg alt for lenge bare har vært i en slags tåke pga. psyken. Jeg trenger å våkne opp og føle på ting igjen og komme meg ut å oppleve. Og da er det litt motiverende og se på en gammel video og gamle bilder og huske hvordan ting var.

Jeg skulle egentlig poste denne i går, men what else is new?
I går fikk vi besøk av min bror og gjengen og det var en slags julaften 2.0. I tillegg hadde jeg ikke helt energien til å poste noe.
Så da blir det i dag isteden!

The Body Shop Kalender: 
Luke 25: Avocado Body Butter
Dette var da siste luken og det ble Body Butter, noe jeg føler er en ganske typisk siste luke i disse kalenderne. Jeg har testet en del av disse body butterene, men ikke denne i Avocado før. Jeg fikk derimot noen avocado produkter gratis med et annet kjøp hos Body Shop, så mulig jeg allerede har denne i et mindre format. MEN som sagt ikke testet, men at den blir brukt kan jeg si med engang at denne også blir.
Til å oppsummere vil jeg si at jeg ikke er like imponert av kalenderen i år som jeg har vært tidligere. Og grunnen til dette er at det var en god del flere mini produkter i en kalender man tidligere har opplevd å kun ha full size produkter med unntak av kanskje ett produkt. Også hadde jeg håpet at jule produktene skulle ha et comeback i kalenderne i år, men det skjedde heller ikke. Men akkurat det hadde jeg fått med meg før jeg kjøpte, men er likevel noe jeg føler virkelig burde vært inkludert. Det var også en del av British Rose duften som jeg ikke er så fan av, men det er jo selvfølgelig smak og behag.
Alle produktene blir uansett brukt! Så det er jo det fine med kalenderen at jeg virkelig liker det meste The Body Shop lager! Og shea shampoo og balsam ble jeg virkelig imponert av! Også ble jeg ekstra glad for Mango Body Fragrancen, men skulle likevel ønske at det var en mer julete duft som f.eks vanlije eller juleduften kindness and pear.

Hva synes du om årets kalender? 
Kunne du tenke deg å kjøpe The Body Shop sine julekalendere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg