Julekalender – Luke 25

I dag var den siste luken i The Body Shop kalenderen. Og i dagens luke fikk jeg :

The Body Shop – Shea Nourishing Body Butter ( Full Size)Denne kalenderen var absolutt den beste jeg har hatt de siste årene. Jeg satt å så på en del “Calendar unboxing” videoer i hele november og det var virkelig ingen som virket interssante eller verd pengene. Men jeg hadde testet ut noen body shop produkter etter sommeren i år og ville prøve noen flere, så da virket kalenderen som en god ide. Og som sagt, jeg er veldig fornøyd.  Jeg tror nok jeg kommer til å gå for The Body Shop kalender til neste år også.

Jeg føler også at jeg har nok kroppsprodukter til å vare hvert fall halve om ikke hele 2020. Favoritt produktet fra kalenderen tror jeg faktisk må være Strawberry shampooen og balsamen. Håret lukter så utrolig godt etterpå i tillegg til at det føles mykt. Vell, så mykt så jeg kan få det etter å ha bleket det…

Ha en fin dag folkens xx

Var du fornøyd med årets julekalender?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg