Julekalender – Luke 3

I dag er jeg litt sen ute med innlegget. Det holdt faktisk på å gå i glemmeboken, men jeg fikk det ut likevel.
Akkurat nå sitter jeg å ser på The Princess Switch: Switched Again. Jeg så eneren tidligere i dag, som jeg også så i fjor. Vanessa Hudgens har også en tredje julefilm hun er med i som man kan se på Netflix. “The knight before Christmas”, enda en koselig julefilm med hun  i hovedrollen. Anbefales om man ikke allerede har sett den!

Dagens luke: Mango Lip ButterXx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg