Julekalender – Luke 3 & 4

God helg!
Gårsdagen ble ganske opptatt og jeg fikk dermed ikke åpnet kalenderne som planlagt. Så da ble det to luker å åpne i dag! De to andre kalenderne deler jeg kun på Instagram @Rlablogg
Ellers har vi besøk av tante og onkel denne helgen, så det er ekstra kos.

Luke 3: Vitamin E Hydrating Toner
Jeg har kun testet rensen i denne serien, så dette blir enda et nytt produkt for meg. Men jeg er glad i tonere og kan si det er et av favoritt stegene i en hudpleie rutine. Luke 4: Konjac Sponge
Denne fant jeg ikke på siden, men har vært borti før så visste heldigvis hva det var. Eller jeg fant også en annen versjon av denne på siden som var til kropp, men ganske sikker på at denne er til fjeset. Jeg tror den skal eksfoliere og skrubbe huden!  Hvilken kalender har du i år?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg