Julekalender – Luke 3

Jeg rakk ikke å åpne kalender i dag før det var halvveis mørkt ute da jeg var på et møte først. Og det reflekteres i bildene, men hey what can ya do.

The Body Shop – Juicy Pear shower gel. Denne er en av årets juledufter og jeg elsker den allerede. Jeg fikk Body Yogurten som en bonus gave da jeg var en av de 200 første å bestille. Så at denne var i kalenderen passet bra. Den lukter så godt!
Harry Potter kalender – Mobil klistremerker. Lol, denne kommer jeg til å gi videre til nevøen min. Men de var nå litt søte da. Bare fullstendig ubrukelig for min del. Hva fikk du i kalenderen?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

2 kommentarer
    1. For noen gøye kalendere du har 😀 I kalenderen jeg kjøpte selv fikk jeg te, og i kalenderen jeg har fått av tanten min fikk jeg sjokolade, så lite spennende, men veldig koselig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg