Julekalender – Luke 4

I dag fikk jeg igjen ikke ta bilder før det var begynt å bli mørkt da jeg hadde en avtale. Men dagens luker var heller ikke så spennendes. Sjokolade kalenderen skuffer i hvert fall aldri! Haha.

Akkurat nå ser jeg forresten på julefilmen The Holiday Calendar, ironisk nok. Jeg varmer alltid opp med disse mindre kjente julefilmene før jeg går på klassikerne nærmere julaften. Jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg begynner på “The Santa Clause” filmene. Jeg syntes de er like gøy hvert år! Også blir det A christmas Carol på julaften.

Hvilken julefilm(er) ser du hvert år?

The Body Shop – Neglefil. Det finnes vell egentlig lite som er kjedeligere å få i en kalender enn en neglefil. Men denne virker i det minste som om den er god kvalitet. Også er det alltid greit å ha en ekstra neglefil, siden de alltid forsvinner.
Harry Potter kalender – Klistremerker? Litt usikker på hva det egentlig er, men enda en ting som jeg gir videre til nevøen min.

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

Ps: På Instagram gjør jeg daglig kalender unboxing (av dagens luke).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg