Julekalender – Luke 5

I dag har jeg har vi hatt en skikkelig bakedag. Nevøene mine kom på besøk og bakte både pepperkaker og kakemenn.
Vi lagde også et pepperkakehus av noe av deigen. Det ble selvfølgelig ikke perfekt, men det er vell halve sjarmen med det. Litt sånn Charlie and the Chocolate factory vibber, haha. Tar sikkert bilder av det når jeg har fått opp landsbyen jeg skal lage til.
Vi fikk også satt opp treet i dag. Så i dag har vi fått gjort en god del med andre ord.
Nå mangler vi bare nissene og resten av julepynten. Jeg skal også lage en mini landsby oppå ene skapet i stuen.
Da er det bare å sette på en ekstra koselig julefilm.

Dagens luke: Banana ShampooDenne shampooen har jeg aldri prøvd før. Men den lukter i hvert fall godt!

Hva har dere gjort i dag?

Følg meg gjerne på Instagram også: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg