Julekalender – Luke 5 og 6

Jeg vet ikke hvorfor jeg i går igjen ikke fikk postet dagens luke, men sånn gikk det visst bare.
I morgen kommer i hvert fall listen over julefilmer som jeg snakket om! Anbefaler å ta en skikkelig bingeathon. Xx
Ellers fikk jeg også kjøpt 4 julegaver i dag så da er det ikke så mye igjen.

Hvor langt har dere kommet med gaveshoppingen?

TheBodyShop Kalender: 
Luke 1: Vitamin E Gentle Facial Wash
Denne har jeg testet ut før og fikk den også i kalenderen i fjor. Jeg syntes den er helt grei, men nå vet jeg ikke helt hva jeg ser etter i en rens heller. Jeg har produkter jeg bruker først for å fjerne sminken, så denne blir bare en ekstra rensing. Jeg føler ikke jeg kan si så mye om den. Det er ikke et viktig steg i en hudpleie rutine for meg og jeg har derfor andre produkter jeg bryr meg mer om.Luke 6: Shea Shower Gel
Jeg har ikke testet denne, men har brukt body butteret i samme serie. Body Butteret er et produkt jeg liker veldig godt og synes også produktet lukter godt.Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg