Julekalender – Luke 6

I dag ble det en ny bakedag, men denne gang med kusinen og fetteren min. Det var vell helst de og min mor som drev på med bakingen i dag, jeg var mest opptatt med å lage mini landsby på skapet i stuen. Noe som har blitt en tradisjon for meg.
Pepperkakehuset vi bakte i går ble selvfølgelig en del av landsbyen. Du kan f.eks se hvordan den ble HER
Eller sjekke ut Instagrammen min HER

Dagens luke: Vitamin E Sheet MaskDenne masken har jeg prøvd før og er veldig fornøyd med sheet maskene fra The Body Shop generelt. Kan lett anbefales videre!

Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg