Julekalender – Luke 6

Nå begynner helgen og det ser ut til at stormen fra i går har roet seg.
Jeg håper egentlig det bare begynner å snø i helgen, det er ekstra koselig. Spesielt når man ikke MÅ ut av huset og kan sitte inne og se den dale ned.
Jeg vil at denne måneden bare skal være så koselig som den går ant å bli, så jeg ikke drives til vanvidd av mangel på dagslyset. For det er noe jeg virkelig ikke liker. Men snø hjelper. Snøen reflekterer lys, så det ser automatisk lysere ut når det er snø.

Uansett her er dagens luker:

The Body Shop – Strawberry Clearly gloss Shampoo. Denne er jeg så fornøyd med og gleder meg til å prøve. Den lukter også helt fantastisk godt!!
Harry Potter Kalender – Brev Stempel?

Ha en fin fredag lovelies xx

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg (På Instagram har jeg unboxing)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg