Julekalender – Luke 7

I dag har jeg ikke gjort på så veldig mye, men tok meg en tur på trening. Jeg hørte også om de nye restriksjonene, eller nye og nye. Men de er nå tilbake med andre ord. Men den så jeg egentlig komme.
Jeg har ikke akkurat fulgt med på hvordan ting ligger ant nå, men jeg har jo skjønt det likevel.

Jeg sier som jeg har sagt før… Ikke ta unødvendige turer ut, vær renslig (spray også antibac på mobil og andre ting du ofte tar på) og hold deg til en liten gruppe venner som henger sammen men ikke er overalt med mange andre. Stay safe xX

The Body Shop Kalender:
Luke 7: Coconut Lip Butter
Jeg har tidligere fått både mango og jordbær versjonen av denne og har for så vidt bare brukt de litt. Jeg følte de var god, men sist gang jeg brukte de nå ble leppene mine ekstremt tørre. Og jeg er usikker på grunnen og har mistenkt både denne og Kylie sine lip linere. Nå er det vanskelig å si hvilket produkt som har skylden, men det gjør at disse ikke akkurat er mine go to. De lukter derimot veldig godt da og jeg synes de er verd å teste!Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg