Julekalender – Luke 7 & 8

I går glemte jeg helt å legge ut hva jeg fikk i kalenderen, men det passet egentlig litt bra siden gårsdagens og dagens luke hører sammen.
Gårsdagens luke: Pensel til påføring av ansiktsmasker
Dagens luke: Himalayan Charcoal Purifying Glow MaskPenselen hadde jeg faktisk tenkt å kjøpe, så jeg er glad jeg fikk den i kalenderen. Masken også har jeg hatt lyst å prøve da jeg føler det er mange som skryter av denne. Forhåpentligvis liker jeg den jeg også. Personlig foretrekker jeg Sheet masks da de er så enkle å forholde seg til. Man slipper styret med å skrubbe vekk en sheet mask liksom. Men en ansiktsmaske på krukke kan man jo bruke mye lengre, så det er jo bonusen med de. Brukes skal den nå hvert fall uansett.

Har du prøvd denne masken?

Hvilken kalender har du i år?

3 kommentarer
    1. Jeg har vanligvis ikke hatt noe julekalendere siden jeg var i tenårene, tror jeg. Men i år har jeg to. Ti Flax-kalendere, en fysisk hvor man kan vinne opptil 500 000 kr. Og en digital hvor man kan vinne opptil 1 000 000 kr 🦄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg