Julekalender – Luke 7

Akkurat nå snør det faktisk ute. Uten snøen ser det helt grått og trist ut her i området, så snøen trengs for at det ikke skal se ut som det fortsatt er Halloween.
Men siden det snør tenker jeg at jeg skal finne meg en koselig julefilm og noe mat og snacks og bare slappe av med teppe rundt meg. Perfekt Lørdags kos spør du meg.
Det blir enten en Netflix original julefilm eller Hjemme Alene. Men merker Hjemme Alene frister mest, hvem elsker vell ikke å tilbringe Desember med Kevin?

Hvilken Hjemme Alene film er din favoritt? 
– Min er Hjemme Alene i New York!

The Body Shop – Fuji Green Tea Body Butter Harry Potter Kalender – “All I want for christmas” magnet

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg