Julekalender – Luke 8

I dag var jeg en tur på senteret og fant for en gangs skyld en del fint. Men jeg er fortsatt veldig interessert i å få flere butikker til Bergen, som f.eks Victoria’s Secret (Underskrifts kampanje HER).
Jeg håper folk vil skrive under slik at vi kan begynne å sakte men sikkert gjøre Bergen til en by verd å shoppe i. Kanskje det faktisk frister mer for folk og faktisk gå ut av husene sine og handle i fysisk butikk om vi har butikkene folk vil handle i. Selv min mor sa hun ikke finner noe i butikkene som er på senteret og jeg vet hvor lite utvalg det er for meg som faktisk har en konkret stil og er ute etter kvalitet. Så når hun også gang på gang ikke synes noe som helst frister av klær så er det kanskje på tide at vi som kunder sier ifra om hva vi faktisk vil ha!

The Body Shop Kalender:
Luke 8: Oval bath Sponge
Denne måtte jeg faktisk inn på The Body Shop sin side for å finne ut var og ikke fotograferer den bra heller, men jeg fant i hvert fall ut at det var noe man bruker for å skrubbe huden i badekar. Nå har ikke jeg akkurat badekar (sad face) og jeg fikk jo en shower lily i et annen luke som gjør så og si det samme. Jeg kan jo selvfølgelig bruke den i dusjen, men som sagt er det jo kanskje ikke så nødvendig med både shower lily og denne. SÅ ikke akkurat spennenes luke, men det får nå bare være.

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg