Julekalender – Luke 8

Nå har jeg akkurat sett ferdig den nye Netflix serien “Home for Christmas”. Vanligvis går jeg ikke for norske serier, men jeg tenkte jeg skulle gi den en sjanse. Og det er jeg glad for at jeg gjorde!
Den var mye bedre enn forventet og ikke minst koselig og morsom. Så om du er usikker på om du vil se den eller ikke anbefaler jeg å gi den en sjans.
Det var derimot bare 6 episoder og de avslutter med en cliffhanger. Etter et raskt google søk står det at om den blir “renewed” til en andre sesong vil den komme ut Desember 2020.

Uansett, her er dagens luker:

The Body Shop – British Rose Shower Gel Harry Potter Kalender – Ravenclaw Pin ? Tror jeg.

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg