Julekalender – Luke 9

I dag har vært en skikkelig daffe dag. Så jeg har ikke akkurat så mye å dele. MEN jeg fikk endelig laget ferdig et perlesmykke. Det var ikke det perlesmykke jeg har nevnt en gang tidligere da jeg fortsatt ikke har nok perler til det, men jeg var å kjøpte noen mindre ferskvannsperler også og det ble nok til et helt smykke. Jeg synes det er dumt at de ikke har noen mellomstore perler og at de pakkene med de store perlene også har en del som ikke er runde men noen helt andre fasonger… så hvis man er ute etter en veldig “clean” og elegant look med runde perler så får man bare brukt halve pakkene og ender derfor opp med å kjøpe ganske mange pakker. Det problemer har man ikke med de minste ferskvannsperlene (Begge fra Panduro). Men oh well!

The Body Shop Kalender:
Luke 9: Berry Bath Blend
Denne fikk jeg i fjor også og likte lukten veldig godt noe jeg gjør fortsatt. Dette er jo et produkt til badekar, og jeg får ikke akkurat testet det ut slik det skal testes da jeg ikke har badekar.
Men jeg har likevel brukt den litt i dusj og det funker jo det også selvfølgelig! Jeg gikk innimellom å bare luktet på denne da den er såpass god. Må luktes!Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Noen daffe-dager må bare til for å sette ekstra pris på alle slags andre dager, og omvendt 😊

      Hehe, trodde først det var bilde av en av de smoothiene til Coop da jeg klikket meg inn her nå 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg