Julekalender – Luke 9

Jeg holdt nesten på å glemme bloggen i dag, pga. serien “Siren”. Jeg ser siste episode av sesong 2 nå på Tv 2 Sumo og OMG.
Jeg har ikke ord for hvor bra den serien er! Jeg kan ikke anbefale den nok.
Blir helt oppslukt i den når jeg først setter den på.
Den handler jo om havfruer, men på et mye mer realistisk nivå. Sånn “hva om havfruer faktisk hadde eksistert”. Serien tar også opp en del relevante miljøkriser. Så den treffer deg veldig og får deg til å føle at dette er noe vi må ta tak i nå. Så på mange måter en ganske viktig serie.
Så for min del er den 10/10.

Dagens luker:

The Body Shop – Håndkrem Warm Vanilla (Denne duften er en av juleduftene og jeg håpet virkelig det skulle være noe av den i kalenderen da jeg har hørt så mye positivt. Og jeg syntes selv den lukter godt. Lukter akkurat det den heter.) Harry Potter Kalender – En pin (Litt usikker på om denne var til dør nummer 9 da jeg ikke fant noe i selve luken. Flere av de øverste lukene har datt ned i kalenderen.)

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg