Julemarked og Konsert med Helge Jordal

I går hadde kulturhuset arrangert julemarked med konsert og julegrantenning. Så det hadde vi planlagt å ta turen bort fort å se. Det var utrolig mange boder og mye fint, selvom det meste ikke var helt etter min smak så var det koselig å se likevel.
Jeg kjøpte med meg noen fancy pepperkaker og et armbånd.
Og så var det konsert med Hele Jordal og co. noe som var veldig koselig. Jeg føler jeg ser Helge Jordal over alt her i Bergen, noe som kanskje ikke er så rart. Men han er mye ute og rundt om må jeg si.

Selvom jeg ikke akkurat fant så mye her var det likevel koselig å kunne støtte hvert fall et par med de to kjøpene jeg gjorde. Jeg syntes jo det er veldig fint at folk er litt kreative og ønsker å skape ting som de kan selge videre til folk. Også er det viktige og støtte små lokale bedrifter, spesielt etter to tøffe år.

I tillegg er det veldig fint at det faktisk skjer noe i lokalmiljøet. Det er ikke alltid det har vært slik og det er noe jeg synes er viktig. Så mer av det! Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg