Julemorgen

Nå er det julemorgen og det viktigste å få med seg for meg er “Mikkes magiske jul”, for på slutten av den kommer disney versjonen av min personlige favoritt julehistorie av Dickens “A christmas Carol”.
Ingenting gir meg mer julefølelse enn å se Scrooge våkne opp og innse at han fortsatt har tid til å endre seg og gi noe tilbake til de som trenger det.
Tre nøtter til askepott er også tradisjon.

Senere går også “Julenissen”, en film jeg elsker å se i julen. Jeg ender ofte opp med å svippe mellom forskjellige kanaler for å prøve å få med meg alt som går samtidig. FOMO altså, neida. Men er så mye kos.

Hva er viktig for deg å se i dag?
Jeg håper alle får en koselig feiring, uansett om man har mye eller lite. Det viktigste er å være med noen man er glad i og spise noe god mat.
Jeg kjenner flere som ikke bryr seg noe om julen i år av forskjellige grunner. Og syntes selv det høres veldig trist ut.
Selvom jeg forstår situasjonene og vet selv at det ikke er enkelt.
Håper uansett at alle koser seg og stapper i seg masse god mat.
Og se A christmas Carol! Den gir så mye <3

#julaften #julemorgen #jul #xmas #tv #mikke #achristmascarol #kos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg