Karamell Popcorn

Akkurat nå driver jeg å lager karamell popcorn som jeg skal gi som en liten jule treat til familiemedlemmer.
Har ikke akkurat så mye penger å bruke på julegaver, men gir selvfølgelig til de nærmeste. Men så har jeg jo lyst å gi noe til de uti familien også, så da er det ekstra gøy å lage noe.
Karamell popcorn har jeg aldri prøvd å lage før, men det var egentlig ganske enkelt.
Dette er jo noe vi ikke finner i matbutikkene heller, så man må nesten lage om man vil ha. Pluss de amerikanske man kanskje kan bestille har en million ingredienser på listen! Altså, what?

Men de smakte i hvert fall utrolig godt! Så jeg er fornøyd, og kommer garantert til å lage igjen.
Har du noen enkle juletreats som er fint å gi i gave?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg