Klar for GOT finale

Nå skal jeg straks hive meg på den aller siste Game of thrones episoden.
Jeg drev å scrolled ned insta og Facebook isted og innså at det kanskje var en ganske dum ide med tanke på hvor mange som allerede har sett episoden.
Jeg føler folk har vært flinkere denne sesongen til å holde spoilers for seg selv. Enig? Uenig?
Selv i dag har jeg ikke møtt på noe spoilers, annet enn en som skrev “8år bortkastet”. Så noen er ekstremt misfornøyd med episoden. Noe som gjør meg litt usikker på hvilken følelser jeg kommer til å sitte igjen med.
Godt mulig hele episoden bare er skuffendes. Men jeg håper på at den i hvert fall er noe tilfredstillende.

Wish me luck I guess

Neste gang jeg sjekker innom her har jeg nok sett den såå..
Hva syntes du om episoden?
Likte du hvordan serien sluttet? Eventuelt hva ville du endret på?

(ugh…jeg er ikke klar).

#got #gameofthrones #finale #serie #hbo #ahhh #motherofdragons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg