Klar for høst?

Nå er de fleste begynt igjen på både jobb og skole og årstiden er i ferd med å gå over til høst.
Personlig føler jeg meg ikke klar til å pakke vekk sommerklærne og håper på en mild høst hvor vi fortsatt kan gå med litt lettere klær en stund til.
Vi kan i det minste se frem til litt mer serier på tv-skjermen, Halloween, Black Friday/Black Week, Advent og Jul og så er vi i 2021 før vi vet ordet av det. Og da håper jeg for all del at vi har møtt en normal hverdag igjen uten Covid. Men slik det ser ut nå kommer det nok til å prege oss til neste år også. Vi får bare håpe at det blir i mye mindre grad.

Jeg føler i hvert fall at mote og skjønnhet er et lite lyspunkt i hver årstid. Og håper det er noe som hjelper dere også til å gi en liten boost.

Her er min inspirasjon til årets sen sommer og tidlig høst mote:

(Trykk direkte på bildene for å komme til produktene)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg