Kvelden før Kvelden

Nå har jeg ikke blogget på en liten stund.
Det ble vanskelig å få til noe blogging den siste uken. Da jeg ikke var hjemme og hadde tilgang til kamera eller noe.
Jeg trengte også en pause fra sosiale medier og den slags.
Men nå er det lille julaften og tven er full av julekos som man bare må få med seg.
Akkurat nå går Alene hjemme 2 på tv3 (min favoritt av alene hjemme filmene). Og etter det skal vi se “Kvelden før kvelden”.

Vi har pyntet juletreet og godis skålen er fylt opp. Å se juletreet med lys og glitter gir en skikkelig godfølelse.

Det ser ikke ut til at vi her i Bergen vil få noe snø i morgen. Men det er fortsatt lov å håpe.
Har dere vært heldigere med været?

Håper alle har en koselig kveld! 
Er det forresten noen bloggere som vet hva som skjer med blogg appen?
Prøvde å blogge via mobil, men det gikk altså ikke.

#jul #kos #julekos #lillejulaften #kveldenfør #xmas #juletre #pynt

4 kommentarer
      1. Er du flyttet over til nye blogg.no også? Appen ser ut til å funke, men innlegget jeg skrev der ble bare postet på appen og ikke da jeg sjekket andre steder.
        God jul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg