Kylie Holiday Collection 2019

For noen uker siden bestilte jeg “The mini lip kit” og paletten fra Kylies Holiday collection.
De fleste leppe produktene ble utsolgt etter bare noen minutter, så heldigvis for meg var jeg rask å bestille.
Paletten derimot lå ute ganske lenge før den ble utsolgt, så da bestemte jeg meg til slutt for å kjøpe den også. Jeg syntes fargene så ekstremt fine ut og siden jeg aldri har prøvd noe annet enn leppe produkter fra Kylie tenkte jeg dette like godt var et greit tidspunkt å prøve.

Jeg liker når hun lanseres slike mini lipsticks, for man får da sjansen til å teste ut flere farger til en rimelig pris. Jeg fant mange av favorittene mine på den måten fra Bursdags kolleksjonen hennes i 2017, og endte opp med å kjøpe full size av de senere. Miniene varer også ekstremt lenge. De jeg kjøpte i 2017 varte i nesten 2år, og noen er fortsatt ikke helt tom.Og kan vi bare gi en shout out til innpakningen! So cute.

Kjøpte du noe fra kolleksjonen?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg