Langhelg og Drama

Vet jeg er så flink til å blogge i helger…
Denne helgen ble egentlig ganske teit, med unntak av fredagen.
Fredagen hadde jeg en liten fest og det var jo bare kos.
Men for tiden hver gang jeg drikker uansett om det er en slurk eller to øl så våkner jeg opp dagen etterpå og er skikkelig depressiv.
Nå sliter jeg jo for så vidt med depresjon. Men aldri har jeg opplevd så store nedturer bare av å ha tatt noen slurker alkohol dagen før. Så hva greien med det er vet jeg ikke, men håper det endrer seg når jeg er kommet meg lengre opp i vekt.

Lørdagen slet jeg derfor en del, men dro nå ut og spilte Pokemon go siden det var Community Day. Det var jo koselig å kjøre rundt i sentrum og spille. Det var også masse folk ute pga. Pride. Vi så de regnbue flaggene overalt.
I tillegg var det sol en god stund, så jeg kjente ekstra på det at jeg skulle ønske jeg kunne være ute og møte masse folk.
Da jeg kom hjem så jeg filmen “Every Day” på Viaplay. Jeg så en trailer av filmen for en stund tilbake og syntes plottet hørtes bra ut. Det handler om en person som våkner opp i ny kropp hver morgen. Så han/hun er aldri den samme personen to ganger og “låner” bare andre sine kropper for en dag. Anbefaler den virkelig om du liker rom coms.

Søndagen var jeg bare nedfor da jeg hadde en uenighet med en venn via messanger.
Heldigvis blir det mindre og mindre av sånt jo eldre man blir. Men det er jo ikke til å unngå helt heller.
Det som er så dumt med sosiale medier er jo at den dumme/negative samtalen kan foregå i flere dager da man gjerne ikke svarer med engang. I tillegg kan man ikke tolke ansiktsutrykk og kroppsspråk igjennom chat, så man kan gjerne lage situasjonen verre i hodet sitt en det den egentlig var. I den virkelige verden hadde man gjerne vært irritert på hverandre, kranglet/diskutert litt også hadde man vært ferdig med det og vært tilbake til normalt. Men når det foregår gjennom chat så blir det hele mye verre en nødvendig og man ender ofte opp med å unngå hverandre en stund.

I dag får jeg i hvert fall besøk og skal lage middag sammen. Så jeg får sette i gang med det som skal gjøres. xoxo

Hvordan har din langhelg vært? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg