Lemony Fresh

Ingenting er så friskt som duften av sitron. Og ekstra digg er det med slike syrlige friske dufter når solen kommer frem og vår ligger i luften.
Selvom vi hadde litt snø dalene ned i helgen så merker man likevel at våren er på vei. Det er mer fugelkvitring og snøklokker har dukket opp hos naboen, som på tross av navnet er en vårblomst.

Jeg kjøpte nylig disse produktene fra The Body Shop som er i fra deres ganske nye “lemon” serie. Jeg elsker designet og som jeg allerede har nevnt liker jeg lukten av sitron. I hvert fall i en vår/sommer sammenheng.
Jeg får liksom følelsen av å sitte ute i solen med et glass vann med isbiter og sitron i. Jeg er egentlig bare skikkelig fornøyd med at vi går mot lysere tider og ser veldig frem til å gå i lette klær og finne på ting utenfor huset uten å fryse.Har du prøvd disse produktene?
Hvilken The Body Shop serie liker du best?

Følg meg på Instagram @Rlablogg

4 kommentarer
    1. Jeg elsker også så og si alt som dufter sitrus 😻 Er du fornøyd med håndkremen, forresten? Hendene mine er så tørre på vinteren og våren, og det blir ikke akkurat bedre med all den håndvasken..😅 Funker den bra på veldig tørre hender?

      1. Ja er veldig fornøyd med The Body Shop sine håndkremer generelt! De trekker så bra inn i huden og gjør ikke hendene sånn ubehagelig greasy, med unntak av den ene jeg prøve. Men alle de fruktige duftene er spesielt gode og trekker raskt inn. Hendene mine er også ganske tørre etter håndvaskingen, men håndkrem hjelper veldig når jeg bare husker å bruke 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg