Leve i nuet

Nå får jeg snart den nye Macbooken til min store lettelse. Denne jeg bruker nå gjør meg bare irritert og frustrert, siden ingenting funker som det skal.
Jeg har tatt en del bilder som jeg ikke får fikset på og lastet opp før jeg får den nye. Også er jeg selvfølgelig dritt lei hovedproblemet som er skjermen. Jeg må la den hvile i mange timer for og så bruke den en liten stund til problemet blir så gale at jeg må legge den fra meg igjen.

Jeg tror den nye kommer i begynnelsen av uken som kommer. Så jeg ser frem til å kunne blogge og gjøre andre ting uten å føle at jeg holder på å bli gal. Hvor extra er det ikke å gå rundt med vifte i byn?

I dag og i går har jeg bare kjørt rundt om i sentrum og vandret litt innimellom med kompisen min Kjetil. Gikk innom et par butikker og så litt, og ellers bare prøvde å nyte finværet uten å bli kokt. I går var det hele 26 grader i skyggen, så det var intenst.
Jeg kjenner jeg får lyst til å gjøre mye mer når det er sol og lyst ute, men tør likevel ikke håpe på for mye. Jeg vil ha fremgang i det psykiske og klare mer, kanskje leve normalt igjen på et tidspunkt. Men jeg har jo vært igjennom det så mange ganger hvor jeg klarer noe også faller jeg tilbake til start og akkurat det er så demotiverende.

Men jeg får bare tenke minst mulig på det og bare været i nuet.

Men hvis noen har noen tips/råd eller har vært igjennom det samme setter jeg pris på input.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg