Life isn’t perfect, but your outfit can be

Holaaa!
De siste dagene har jeg vært litt ute å nytt finværet. Noe jeg planlegger å prøve å gjøre så mye som mulig neste uke også.
Men må nevne at natten etter å ha vært ute hele dagen hadde jeg to mareritt. Og du kan jo bare gjette om hva?
Jeg har liksom ikke vært ordentlig ute som dette så lenge situasjonen utenfor har vært som den har vært. Og jeg har hatt skikkelig noia for å ha noen som helst på besøk.
Men jeg tror jeg hadde skikkelig godt av å være ute sammen med kompisen min, til tross for at de ga meg mareritt. Haha.
Vi satt for det meste i bil og var ikke akkurat i nærheten av andre mennesker, men situasjonen har tydeligvis gått inn på meg enda mer enn jeg har turt å innrømme til meg selv.

Da vi satt i bilen parkert med vannet et sted kom det to damer bortover mot bilen. De begge hadde på munnbind. Da jeg og kompisen min åpnet bildøren fordi vi skulle gå ut å ta noe bilder snudde de to damene brått og løp skrikende i andre retning.
Jeg aner ikke om det var pga. at vi gikk ut av bilen eller om det var helt tilfeldig, men det var litt morsomt. Jeg er så glad for at jeg endelig kan begynne å bruke vår og sommer antrekkene jeg har kjøpt den siste tiden. Jeg kjøpte også litt i vinter når alt av sommerklær var til salgs. Føler meg så mye mer fri i små og lette plagg. Håper dere får nytt disse soldagene xx Så håper vi på bedre tider snart.

Always (try to) look at the bright side of life

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg