Life’s a Festival

Nå er våren like rundt hjørnet, noe som betyr at man kan begynne å legge vinter klærene vekk litt etter litt. Og man kan legge pastell farger til garderoben igjen.
Jeg kjøpte nylig denne “Life’s a festival” paletten fra Too Faced som jeg har hatt lyst på i sånn et år. Den var til salgs på Cult Beauty, så da slo jeg til.
Jeg elsker fargene, og det hele er veldig holografisk og perfekt til vår/ sommer og festivaler.

Hva gleder du deg til å bruke i vår?


Jeg har vært en del vekke fra bloggen nå pga. den dumme influensaen. Jeg var allerede lavt nede i vekt før influensaen og mast også en del kg mens jeg var syk. Så nå må jeg fokusere ekstra på mat og bare stappe i meg i håp om rask bedring på vekt fronten. Kjipt å være i den situasjonen i det hele tatt, men sånner nå realiteten. Så alt jeg kan gjøre er å prøve å få tilbake kg’ene ++

#makeup #sminke #toofaced #palett #farger #vår #festival #amazing

2 kommentarer
    1. Jeg tror ikke jeg kommer til å se sånn veldig annerledes ut utover våren kontra hvordan jeg ellers har sett ut det siste året. Meeeeen.. Jeg har hatt litt lyst tilå begynne å lakke neglenr igjen. Hadde neglelakk konstant på neglene mine før i flere år. Men så ble jeg lei av å lakke de, og nå har jeg knapt hatt noe der på leeeeenge 😒

      1. Samme her. Har tenkt på neglelakk ekstremt mye i det siste, men ikke gjort noe med det. Føler det må være en grunn til å bruke det og ikke bare vanlig hverdag.. noe som egentlig er ganske dumt xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg