Liten oppdatering

Da er jeg helt flyttet ut av kollektivet. Vasket ut og gitt fra meg nøkler.
Det er veldig trist at det ble som det ble. Men jeg klarte ikke å se noe annet enn det som hadde skjedd der.
Rommet mitt føltes ok å oppholde seg på. Men måtte jeg gå på badet eller andre steder, fikk jeg bare masse bilder i hodet av hendelsen. Det føltes helt ærlig som en form for ptsd.

Synd at jeg ikke rakk å finne meg noe nytt først. Men jeg får bare fortsette å lete aktivt fremover.

En ting er sikkert, og det er at det er noe DRITT å flytte.
Herreguuud så masse greier man samler opp. Jeg håper nå at neste leilighet jeg flytter inn i kan jeg bo i flere år fremover.
For mer flytting orker jeg altså ikke.
Dette er nok noe jeg helt sikkert har sagt før. Men jeg skal prøve å sørge for at det faktisk blir slik nå.

Men i dag har jeg bare sittet å sett på bloggerne. Og har egentlig bare tenkt å fortsette med det.
Jeg er så liten, så jeg må bare hvile og lade opp.
Jeg trenger også nye serier å følge meg på, så legg gjerne igjen serie tips i kommentarfeltet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg