Litt spa i juletider

Wow. Plutselig var hele blogg.no forandret og det er blitt mye nytt å venne seg til.
Spesielt når man skal skrive innlegg. Etter det er postet derimot ser alt ganske normalt ut.
Heldigvis tilpasser jeg meg raskt.

De siste dagene har vært litt vanskelige. Men jeg kan ikke selv helt forklare hvorfor, da sannheten er at jeg faktisk ikke vet.
Kanskje det er denne måneden. Stresset, forventningene osv.
Selvom det også er favoritt tiden min, så er det ikke lett å skulle kose seg når psyken ikke er med deg.
På mandagen lå jeg i hvert fall i det nye boblebadet til min mor. De har nå kjøpt seg et ordentlig et (de hadde før en oppblåsbar versjon). Kusinen min Synne var også med oss uti.

Kanskje en uke på spa er det jeg virkelig trenger, som nevnt før.
Kunne sikkert gjort underverker.

Jeg håper alle husker på å ikke stresse for mye nå i førjulstiden.
Viktig å ha litt “meg tid” også roe ned. Julen er til for å kose seg og slappe av med familie og venner.

Stay hydrated and well fed <3

Ny snapchat opprettet for insta/blogg: RLABLOGG
Instagram: RLABLOGG

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg