Lockdown 2.0

Jeg kjenner egentlig på den trangen til å komme meg ut igjen for å ta bilder, men det har vist seg å ikke være så lett for tiden. Vi har hatt mye regn og storm nå i høst, og det blir mørkt så tidlig.
Men jeg skal forhåpentligvis få det til snart likevel.
Jeg har ikke akkurat kjøpt så mange nye klær i det siste da jeg prøver å ikke kjøpe for mye nå før jul. For det første må jeg jo prioritere gaver til andre, og gjøre det lettere for folk å kjøpe gaver til meg.
Men jeg har noen høstklær som jeg gjerne skulle hatt en photoshoot i.

Men hvordan går det med dere? Nå som vi så og si har havnet i en ny Lockdown?
Det er for så vidt bra at vi gjør det vi må. Men kjedelig er det jo naturligvis.
Forhåpentligvis hjelper det nok til at vi får en ok jul.
Dette kommer jo mest sannsynlig til å følge oss inn i det nye året også, men vi kan jo i det minste håpe det blir litt lettere i det nye året.

Vi har i det minste Cyber Week og Black Friday/Weekend å se frem til. Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg