Lockdown håret

Endeliiig Fredag. 

Akkurat i skrivende stund venter jeg på å bli plukket opp for å så kjøre ned til sentrum. Hva planen blir videre vet jeg ikke, men det er sol og varme så dagen skal nytes.
Jeg merker veldig at denne kjøpe stoppen er vanskelig og har allerede brutt den for å kjøpe noe jeg virkelig trengte. Men noen unntak må det vell være. Det jeg endte opp med å bestille meg var toner til håret. Jeg skal jo bleke etterveksten snart og vil gjøre det ordentlig så det ikke blir gult/oransje.
Kjenner jeg er skikkelig lei av håret mitt for tiden, ser jo ut som den lockdown stilen.
En kompis av meg foreslo å gjøre en kveld ut av det da han også vil bleke håret. Det gjør det jo mindre til et tiltak også og mer koselig.
Så nå venter jeg egentlig bare på at det skal komme en regnværs dag da jeg ikke vil bruke en av disse soldagene til slikt.

Har du fått fikset håret etter lockdown eller er det like gale som meg?😂

 

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg