Lørdag, kos og musikk

Goood lørdag.
Akkurat nå sitter jeg å hører på en evig gammel eurovision jr. sang som plutselig kom inn i tankene mine. Vinneren året 2003 Dino Jelusic – Ti si moja prva ljuba, herregud husker jeg crushet på han gutten og kunne sangen utenat til tross for at det var på et helt annet språk. Tror ikke jeg har sett på noe Eurovision siden den gang, men det året 2003 fulgte jeg godt med, haha.

Jeg har egentlig alltid hatt en greie for sangere. Det er bare noe med en gutt som kan synge som bare gives me the feels.
Ikke at det er ukjent fenomen.

Hvilken kvalitet “gives you the feels” i en gutt?

Julesanger er vell kanskje det som gjelder nå, eller?
Jeg har faktisk hørt ekstremt lite på julemusikk nå i desember. Men det er akkurat som om jeg har vanskeligheter med å tro at det faktisk er juletider.
Tiden har gått så fort. Men det er koselig med jul og jeg elsker å se alle lysene i gaten utenfor. Noe jeg føler jeg burde tatt bilder av for det gir en skikkelig godfølelse å se på.
Området jeg bor på føles som en slags by for seg selv som man ser på gamle julefilmer. Alle husene over bryggen i Bergen og oppover i sandviken er gamle hus. Og mange er beskyttet slik som Bryggen er. Altså at man ikke kan gjøre store endringer.
Det eneste som mangler for å virkelig få den julefølelsen er snø.
Så krysser fingrene at jeg får se noen snøfnugg på julaften.

Hva må til for at du skal få julefølelse?

#musikk #jul #sang #artister #sangere #kos #xmas #lørdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg