Lykkedagen

I helgen hadde jeg en dag hvor jeg bare hadde utrolig flax.
Det begynte da vi tok turen til Kitchn for å kjøpe popcorn fra Cemo. Da jeg kom i kassen ble jeg spurt om jeg var medlem, noe jeg er, og fikk deretter beskjed om at det da ble 0kr.
Jeg gikk så videre til en annen butikk og kjøpte noe Pokemon kort og diverse og fikk da deler av kjøpet gratis.
Senere tok vi å bestilte oss noe sushi, hvor jeg så hadde nok poeng til at ene sushi bestillingen ble gratis (altså ikke fulle bestillingen, men den ene sushi varianten). Jeg hadde også flaks da vennen min tok turen innom en butikk for å handle rismelk for meg, og jeg pleier da ofte kjøpe 6 om gangen da jeg drikker såpass mye av dem og bruker dem i mat og diverse. Og var da heldig med at de kun hadde 6 igjen, og dette var etter jeg hadde prøvd å kjøpe den tidligere på dagen et annet sted hvor den da hadde vært utsolgt.

Så kan si det ble en bra dag for meg!

Jeg kjente også at jeg virkelig trengte en dag som det.
Det er jo ikke akkurat til å legge skjul på at jeg ikke alltid har det så bra, med tanke på psyken og dette. Jeg har egentlig opplevd veldig mye rart og vanskelig. Så det føles utrolig digg når man føler man får litt igjen for det.

Uansett, nå har jeg redigert ferdig video. ENDELIG.
Og tror jeg tenker å poste den i morgen. Så vær så snill å “like” og vær positiv. Det å lage videoer vil bli lettere over tid, men for nå er det litt uvant og både det å filme og redigere er en lærings prosess.

Følg meg på Instagram @Rlablogg og gjerne på Snapchat med samme navn ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg