Magical Cocoa for Muggles

Hva er vell bedre enn en god kopp kakao i Desember?
Jeg kjøpte nylig denne Harry Potter koppen på Gamestop og følte den bare var skapt for kakao.
Så da måtte jeg nesten bare lage meg det.

Jeg brukte Freia sin pepperkake sjokolade som jeg hev oppi rismelk og varmet opp. Så pisket jeg krem av Gryr med litt vaniljeekstrakt. Deretter hellet jeg alt oppi koppen og strødde kanel på og pyntet med en candy cane på siden.

Hvis jul har en smak så var det denne kakaoen.
(På baksiden av koppen står det “Polyjuice Potion”)

Jeg kunne selvfølgelig også laget en type butterbeer, men det får bli en annen gang.

“We do not need magic to transform the world. We carry all the power we need inside ourselves already” – J.K.Rowling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg