Makeup Look – New Dream

I dag fikk jeg bare lyst å prøve meg på en ordentlig sminkelook. Jeg har jo brukt penger på sminke platter, så da må jeg virkelig få brukt de også.
Jeg gikk for noen farger jeg vanligvis aldri går for som lilla og burgunder rød. Øyesminken er delvis inspirert av en fra Instagram som heter @renzate. Jeg følte for å gjøre noe lignende ikke bare fordi vi har samme navn, men fordi hun har mange unike looks.

Jeg trengte også å bare gjøre noe kreativt og komme ut av hodet mitt litt. For meg føles det som meditasjon når jeg sminker meg. Jeg er ikke så glad i å faktisk meditere selvom jeg egentlig trenger det. Så dette er en fin måte å “meditere” uten å faktisk gjøre det.
Jeg oppkalte bare looken etter den fargen jeg brukte mest fra “Midnight Masquerade” palettet fra Colourpop, som altså heter “New Dream”. 

Hva hjelper deg å roe ned tankene?

God helg XX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg