Måneden som gikk – September

Litt sent ute med dette innlegget, men jeg har ikke blogget på en stund og følte for å komme med en skikkelig oppdatering.

Månedens Quote: “The Virgo Woman may come across as demur and shy, but make no mistake behind that dreamy look is a determination of pure steel”. Siden September er bursdags måneden min og jeg er derfor født i jomfruen måtte jeg selvfølgelige bruke et passende Quote. Xoxo

Septemeber begynte med bursdagsfeiringer, blant annet min egen. Den ble feiret med familie og god mat, og en venninne som stakk også innom og joinet feiring en stund. Solen strålte og det var alt i alt en ganske chill og koselig dag. Jeg pleier alltid å ta bursdags bilder til Instagram så der har vi Månedens bilde:

Her er Måneden som gikk:

Månedens Serie: Once upon a time – Denne serien har jeg sett før, men følte for å se igjen. Den ligger på Disney + og er perfekt hvis du vil se alle karakterene fra Disney favorittene du så på mens du vokste opp, men i en samlet live action serie.

Månedens Sang: Eric Macek – I’ll be fine – Denne sagen virker ikke som at er så kjent, noe som virkelig helt merkelig med tanke på hvor fin den er. Anbefaler å sjekke den ut!

Månedens Innkjøp: Juicy Couture genser og bukse som er så sykt digg å gå i. Jeg valgte de hvor det står Juicy i diamanter på baksiden. ELSK. Pink JUICY COUTURE Diamante Velour Track Pants | JD Sports UK
Månedens Høydepunkt: Været! Det plutselig en del varme og sol i September og det var så digg.
Månedens Nedtur: Hmm.. jeg vet ikke om jeg hadde noen spesielle nedturer. Psyken min er noenlunde den samme og akkurat det er ganske dritt. Jeg fikk også en liten økning i angst i midten av måneden uten at jeg har helt forklaring på det. Men samtidig er det jo en prosess, og uheldigvis er det en veldig treg prosess å bli bedre. Men jeg tror nok det er utvikling som jeg selv ikke tenker så mye over også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg