Måneden som gikk

Jeg føler Januar er den måneden man tenker og funderer på hva man vil få ut av året. Selvom det i bunn og grunn bare er en ny måned og en ny dag, så føles det likevel på en måte som en ny start. Det er lett å gi seg selv nyttårsforsetter som blir glemt sekundet hverdagen er tilbake. Men selvom det ikke tok lang tid før hverdagen kicket inn for oss alle synes jeg måneden likevel gir håp og motivasjon. Jeg elsker også at vi nå får mer og mer dagslys fremover, noe vi spesielt merker i februar og mars.
Jeg vil absolutt bruke dette året på å løsne opp i de psykiske tingene jeg fortsatt sliter med. Nå har det jo vært ganske vanskelig å få jobbet med det så mye som jeg skulle ønske de siste årene pga. covid situasjonen. Men jeg håper det blir lettere i år, og at det ikke minst snart er slutt på denne pandemien.

Her er måneden som gikk:

Månedens Quote:  “When you can’t find the sunshine, be the sunshine!”
Månedens bilde: Jeg fant ut at jeg egentlig har tatt utrolige lite bilder, spesielt av meg selv. Mye pga. hvor jeg bor akkurat nå hvor jeg ikke føler gir meg noe foto inspo, men også pga. vinter og mørke. Men her er jeg hvert fall fornøyd med å endelig ha fikset etterveksten ordentlig og orket å hive på meg sminke.
Månedens Serie: Her skulle jeg ønske jeg hadde en ny serie jeg kunne skrive at jeg hadde sett, men jeg har utsatt å se flere serier fordi jeg ikke orket å se de ferdig på en til to dager for å så måtte vente et helt år på ny sesong. Så denne måneden har jeg binget Pretty Little Liars på nytt da jeg ikke har sett hele på nytt siden jeg så sesong 7.
Månedens Sang: Try – Pink. Jeg så noen som brukte den i en video på Instagram og endte opp med å høre den på repeat pga. teksten. Jeg regner med jeg har hørt denne en del før ofc da den kom ut, men det var akkurat de ordene jeg trengte å høre nå.
Månedens Innkjøp: Her står det mellom to ting. Men en av tingene vil jeg lage Youtube video om å kommer til å unboxe på kamera. Så derfor blir det dette smykke fra Tiffany & Co som jeg har hatt lyst på i flere år nå og var heldig å komme over på Finn. Tidlig Valentines gave til meg selv, haha.
Månedens Høydepunkt: At jeg fant Tiffany smykke jeg ønsket meg, det jeg skal lage video om til YT og at jeg endelig får kommet i gang med jobben mot bedre psykisk helse.
Månedens Nedtur: Dårlig vær og fortsatt mørketid.

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg