Mental Clean up! + Trenger lette treningstips

Hola! Folkens.
Jeg syntes egentlig det er greit å ikke blogge noe særlig i helger med mindre jeg faktisk har noe å si som gjelder der og da. Jeg tenker de fleste er opptatt og har nok til å gjøre i helgene uansett og derfor færre som leser blogger, også har jeg jo litt å gjøre i helgene jeg også.
Det var jo også så fint vær i helgen så da ble det ut å nyte finværet. I tiden fremover ønsker jeg å rydde opp i psyken en gang for alle. Jeg har alltid vært en person som har likt best å gjøre ting sammen med andre og syntes det var vanskelig å f.eks begynne på en hobby om ingen av vennene mine var med på det. Men i 2010 følte jeg ting virkelig begynte å falle på plass hvor jeg kunne hoppe på en buss inn til sentrum uten planer med noen som helst. Mye av det var takket været den såkalte “bygjengen” da de hadde faste steder de pleide å henge og dette var en såpass stor gjeng at man kunne egentlig regne med at det alltid var noen fra den gjengen på de faste stedene. Så det var bare å møte opp og gå bort til dem. Selvom man kanskje ikke hadde snakket før så følte man seg velkommen med engang da alle ble akseptert i den gjengen. Man kjente alltid en som kjente en, om det gir mening.
Så det er så dumt at når jeg endelig hadde funnet min individualitet og begynt å bli trygg på meg selv, så skulle jeg få den knekken i psyken som jeg har hatt de siste årene.
Jeg savner å ha en form for normalitet tilbake og friheten som følger med.

Om du skulle ha noe tips, legg gjerne igjen en kommentar.En ting jeg vet jeg må begynne med er trening. Trening utløser noen hormoner eller stoffer man trenger for å avlære ting, et hormon de med f.eks angst/depresjon ofte har for lite av. Og selvfølgelig hjelper det mot uro og gjør deg fysisk sterk. Så trening er jo tross alt noe alle burde bli flink på.
Problemet for meg er at jeg ofte syntes det er vanskelig å gjøre ting jeg ikke helt føler for å gjøre og kjeder meg veldig fort. Men jeg vet hvor viktig det er og jeg hører jo alltid folk si at trening er gøy eller i hvert fall føles bra etter man har kommet til et visst punkt.

Hvilken trening vil du anbefale?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg