Mine serietips

1.Buffy the vampire slayer på Viaplay. Dette er som nevnt flere ganger favoritt serien min og jeg kommer aldri til å slutte å anbefale den. Den er så utrolig bra!

2. Love Life på tv2 sumo. Denne serien er egentlig satt ganske interessant opp. Det er en jente (Anna Kendrick) som prøver å finne kjærligheten og hver episode handler om en ny fyr hun dater. Altså kan det være snakk om at det går et år fra ene episoden til den andre.

3. Siren på tv2 sumo. Liker du havfruer så liker du denne, men det er ikke snakk om noe i nærheten av Ariel den lille havfruen. Jeg føler denne serien tar oss mer inn i hvordan havfruer faktisk hadde vært om de eksisterte (til en viss grad selvfølgelig). Det blir også snakket om relevante problemer som hvordan leting etter olje kan påvirke livet i havene og klima problemer.

4. Cable Girls aka Las Chicas del cable på Netflix. Et spansk periodedrama som tar deg med tilbake til livet på 1920-tallet. Og hvordan livet deres forandres etter de begynner å jobbe for et selskap som telefonoperatører. Denne serien byr på mye drama og intriger og definitivt verdt et forsøk.

5. Locke and Key på Netflix. Denne serien digget jeg virkelig og ser frem til neste sesong. Det er en overnaturlig skrekk-drama serie hvor de etter å ha flyttet inn i farens gamle familiehus oppdager noen mystiske nøkler.

6. Never have I Ever på Netflix. Denne var jeg egentlig ganske usikker på om jeg kom til å like, men ble positivt overrasket. Det er en High school serie som handler om en 15 år gammel Indisk jente som etter et grusomt “freshmen year” vil endre den sosiale statusen sin. Noe som selvfølgelig ikke er enkelt.

7. The Bold Type på nrk tv. Det handler om tre bestevenner som jobber for Scarlet magasinet. Kjærlighet og vennskap på fritiden og viktige og mindre viktige saker på jobb.

Legg gjerne igjen dine beste serietips i kommentarfeltet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg