Mine top Fashion Brands

  1. Zimmermann
    Dette brandet har jeg ikke kjent til lengre enn rundt ett års tid, men det har allerede rukket å bli min favoritt. Dette merket er selvfølgelig også veldig dyrt og det blir derfor mer drømming enn kjøping.
  2. Zara. 
    Hvem liker vell ikke Zara? Denne butikken er nok min non-luxury favoritt, med god kvalitet og gode priser.
  3. River Island
    Denne butikken har jeg likt mest det siste året da jeg har funnet ut de har utrolig mange gode dupes for merker som Zimmermann. Du kan få den dyre Zimmermann looken uten at det svir i bankkontoen.
  4. &OtherStories
    At denne butikken/nettbutikken kom til Norge er egentlig bare noe av det beste. Det er et søster selskap av H&M, men kvaliteten er så utrolig mye bedre og selvfølgelig er prisene deretter.
  5. LoveShackFancy
    Igjen et dyrere merke, men stilen er så spesiell og ikke noe du finner overalt. Det er ikke alt som selges her som er for meg, men jeg elsker mye av det og selve estetikken. Butikkene deres er noe av det fineste.

Hvor kjøper du klær?
Hva er dine favoritt butikker?
Noen du skulle ønske kom til Norge?  (f.eks TopShop)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg