Mitt eneste fokus – Update

Jeg er fortsatt på aktiv leting etter bolig.
Herregud så frustrerende det er å lete når ALLE andre leter samtidig som deg. Studentene er som Piranhaer!
Nå begynner det å roe seg litt da de fleste studenter har begynt å komme på plass.
Men alle de gode boligene er da også tatt. Så blir mye venting fremover tror jeg.
Jeg har virkelig ingen anelse på hva som skjer fremover nå. Og ALT fokuset mitt blir derfor rettet mot dette og ikke blogg eller insta osv.
Jeg skal derimot prøve å være mer aktiv på instastory fremover. Fordi jeg i bunn og grunn har jeg jo selvfølgelig lyst!
Og forhåpentligvis kan jeg prioritere bloggen igjen snart. For det er jo her jeg vil være.
Jeg har ofte dager hvor jeg stiller meg selv spørsmålet; “liker jeg i det hele tatt å blogge?”. Men jeg hadde vell ikke fortsatt hatt den om jeg virkelig mislikte det. For når alt kommer til alt, er det her jeg føler jeg har mest potensiale.
Et potensiale jeg ikke har levd opp til hittil pga. mye forskjellig. Men som jeg føler gradvis vil skinne igjennom.

Hvorfor jeg har vært så inaktiv har jeg sagt jeg skulle skrive et ordentlig innlegg om. Som jeg har nevnt skjedde det noe grusomt på slutten av juni.
Det innlegget vil være oppe i morgen kl. 10 (Tirsdag).
Så Tomorrow! Føler meg fortsatt ikke helt klar til å dele historien, men følte jeg bare måtte. Jeg tror ikke det blir noe lettere av å vente heller.

Og hvis du selv driver å løper rundt på visninger nå, I FEEL YA!

#flytting

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg