Moodboard 2022

I år fikk jeg skikkelig lyst å lage moodboard og jeg tror jeg trenger det. Jeg kommer til å lage en til å henge på rommet med hva jeg ønsker for året 2022 som er litt mer privat, men jeg tenkte det kunne være gøy å lage en versjon her på bloggen også!For å forklare bildene litt så er fokuset; Mote, jobbe bedre med både meg selv og karriere (f.eks blogg/Insta), være mer organisert og ryddig, spare penger, tro på meg selv, bedre mental helse, trene, fikse negler og hår som også er en form for self-love – noe jeg vil bli bedre på♡

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

Har du noe du vil fokusere mer på i 2022?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg